Go Social begon als een studieproject aan de Hogeschool van Amsterdam. Sem Reijgwart en Dennis Prins, toen 21 en 22 jaar oud, bedachten een manier om verspilde tijd in telefonische wachtrijen nuttig te maken door korte, inspirerende berichten van goede doelen toe te voegen. Dit idee, de 'Wachtverzachter', was de start van hun reis.
Vier jaar later is Go Social een platform waarmee bedrijven op meer dan 10 manieren eenvoudig maatschappelijke impact maken.
Wij helpen bedrijven om de wereld een beetje mooier, leuker, eerlijker, veiliger en schoner te maken. Dit doen we door hen op een slimme, eenvoudige en effectieve manier samen te laten werken met goede doelen. Zo wordt maatschappelijke impact een logisch en blijvend onderdeel van hun bedrijf.
Wij geloven dat maatschappelijke impact geen ingewikkeld proces hoeft te zijn. Bedrijven willen iets goeds doen, maar lopen vaak vast op tijdgebrek, structuur of de juiste aanpak. Daarom maken wij het eenvoudig en toegankelijk om als bedrijf écht verschil te maken. Samen bouwen we aan een toekomst waarin maatschappelijk verantwoord ondernemen niet een ‘extraatje’ is, maar een vanzelfsprekend onderdeel van elk bedrijf.
De commerciële kant van Go Social. Zorgt dat steeds meer bedrijven impact maken. Altijd bezig met de volgende stap.
Zorgt dat samenwerkingen goed starten én sterk blijven. Weet hoe je bedrijven en goede doelen echt betrokken houdt.
Investeert tijd, geld en kennis. Begeleidt meerdere bedrijven en weet precies waar de kansen liggen.
Kan eigenlijk alles. Helpt op de plekken waar de rest het laat liggen en zorgt dat alles op rolletjes loopt.
Koen van de poen. Regelt alles met cijfers en zorgt dat het financieel allemaal klopt.
Nog een rekenwonder. Ziet overal kansen en zorgt dat de financiële kant van Go Social staat als een huis.
Ontwikkelt alle geweldige content voor bedrijven en goede doelen. Goed met woorden, nog beter met een camera.